33.4 C
Αθήνα
19/09/2021
Επιχείρηση

Η διεθνής έρευνα υπογραμμίζει το Blockchain σε HBO και WO

Η έκδοση “Internationaal onderzoek Blockchain in het HBO en WO: blockchain-based organisation Van onderwijs een alternatief voor de sector” έχει δημοσιευθεί. Αυτό αναφέρεται από τον συνάδελφο ερευνητή Dr. Jan Veuger, λέκτορα Blockchain στο Πανεπιστήμιο Saxion.

Veuger: “το επίκεντρο αυτής της διεθνούς έρευνας είναι σε ρυθμιστικά και πολιτικά ζητήματα και σε blockchain εκπαίδευση και επιχειρηματικές δραστηριότητες. Πρόκειται για μια συγκριτική μελέτη του Blockchain στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κάνουν χρήση των ευρημάτων της έκθεσης, το φόρουμ Παρατηρητήριο blockchain της ΕΕ, και προσθέτουν πιο αφοσιωμένες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το Blockchain στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε πέντε χώρες: Εσθονία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Ολλανδία, και την Ισπανία. Διακρίνουμε δύο μορφές εφαρμογής του Blockchain στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: 1. ως θέμα περιεχομένου στην εκπαίδευση για το οποίο οι μαθητές έχουν γνώση και εμπειρία ως μέρος ενός προγράμματος σπουδών, 2. ως εργαλείο και ενεργοποιητής καινοτόμων εκπαιδευτικών συστημάτων.”

Κατά τη σύγκριση των εθνικών βαθμολογιών, η Εσθονία (1) επιβεβαιώνει τη φήμη της ως χώρα τεχνολογίας, ακολουθούμενη από (2) τις Κάτω Χώρες, (3) τη Γερμανία, (4) την Ισπανία και (5) την Ελλάδα με τον αντίκτυπο της Saxion στην αξιολόγηση σημαντικών επιπτώσεων με το blockchain.

Ακολουθούν τα παραδείγματα των βέλτιστων πρακτικών των πανεπιστημίων και με υψηλό επίπεδο ολοκλήρωσης του Blockchain, η γνώση, η εκπαίδευση και η έρευνα ισχύουν για τις ακόλουθες συμβάσεις: (1) Η αυτονομία που παρέχεται από τα και (2) ένας συνδυασμός εκπαίδευσης, έρευνας, επώασης και μεταφοράς γνώσεων και (3) η διεπιστημονικότητα είναι το κλειδί για την εις βάθος κατανόηση του Blockchain, (4) Η κονστρουκτιβιστική προσέγγιση της μάθησης, με ιδιαίτερη έμφαση στα έργα και (5) η αλλαγή από Κεντρική σε αποκεντρωμένη τριτοβάθμια εκπαίδευση σύστημα. (Σελ. 66, έρευνα).

Τέλος, για να ολοκληρωθεί με το Blockchain ως μέσο και παράγοντα καινοτομίας στα εκπαιδευτικά συστήματα, τίθεται το ερώτημα εάν τα πανεπιστήμια εξακολουθούν να χρειάζονται ως κεντρικοί πάροχοι εκπαίδευσης ή εάν μια αποκεντρωμένη οργάνωση Εκπαίδευσης που βασίζεται σε Blockchain δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εναλλακτική λύση σε αυτόν τον τομέα.

Σχετικές αναρτήσεις

Μαάς και Μπορέλ σε Τουρκία: Σταματήστε τις προκλήσεις στην Ανατολική Μεσόγειο

ellenharvest

Εύβοια: Σκυλιά κατασπάραξαν 60χρονη γυναίκα

ellenharvest

Αλλάζει ο καιρός: Bροχές, καταιγίδες και πτώση της θερμοκρασίας

ellenharvest

Εξαρθρώθηκε σπείρα που «ξάφριζε» επιβάτες στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

ellenharvest

Επιστρεπτέα προκαταβολή 6: Πληρωμή 122 εκατ ευρώ στους δικαιούχους

ellenharvest

UEFA: Αναβολή επ` αόριστον για τελικούς Champions League και Europa League

ellenharvest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies