23.5 C
Αθήνα
24/05/2022
Πολιτική

Έρχονται προσλήψεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς με διαδικασίες εξπρές

Προσλήψεις 680 ατόμων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής, προσθέτοντας ότι θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ, με διαδικασία εξπρές.

«Θα πάρουμε 680 ανθρώπους στα πεδία αιχμής δηλαδή στους οδηγούς και τους τεχνίτες για τα λεωφορεία και τα Μετρό για τα οποία έχουμε πρόβλημα. Έχουν να γίνουν προσλήψεις από το 2006 και επίσης κάνουμε κάτι πρωτοποριακό για την Αθήνα, μεταφέρουμε τα περιφερειακά δρομολόγια μέσα στον Οκτώβριο στα ΚΤΕΛ.

Σχολεία: Προβληματίζει ο αριθμός των μαθητών στις αίθουσες – Τι απαντά η γ.γ. του υπουργείου
203 λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα εκτελούν τα περιφερειακά δρομολόγια και ο ΟΣΥ θα επικεντρωθεί μέσα στον αστικό ιστό της πόλης», σημείωσε μιλώντας στα «Παραπολιτικά 90,1».

Πρόσθεσε ότι «στις γραμμές 2 και 3 του ΜΕΤΡΟ οι χρονοαποστάσεις σε σχέση με πέρυσι θα πέσουν στα 4 λεπτά τις ώρες αιχμής» ενώ δεσμεύτηκε ότι σε ένα εξάμηνο η εικόνα με τα μέσα μεταφοράς θα είναι εντελώς διαφορετική.

«Στη γραμμή 2 και 3 πολύ σύντομα θα δείτε ότι οι χρονοαποστάσεις σε σχέση με πέρυσι θα πέσουν δηλαδή θα πάμε στα 4 λεπτά στις ώρες αιχμής. Θα διαθέσουμε χρήματα και από ταμείο ανάκαμψης για την αναβάθμιση των 15 συρμών και για αγορά 7 νέων συρμών στις γραμμές 2 και 3. Κάθε 4 λεπτά στη γραμμή 3 από την άλλη εβδομάδα μιλάμε για χρονοαπόσταση και για τις ώρες αιχμής», σημείωσε ο υπουργός

Ερωτηθείς αν υπάρξει αύξηση εισιτηρίων, ο κ. Καραμανλής απάντησε: «Εμείς παραλάβαμε εισιτήρια στο 1.40 και το πήγαμε στο 1.20 αυτό ισχύει μέχρι 31/10 διότι ήταν η μείωση του ΦΠΑ, θα περιμένουμε τις κυβερνητικές αποφάσεις να δούμε τι θα γίνει μετά τις 31/10. Στα ευρύτερα μέτρα που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση για την ελάφρυνση της οικονομίας θα δούμε και αν θα υπάρξει περαιτέρω παράταση και στο ΦΠΑ που έχουμε».

«Δύσκολη η κατάσταση στη Θεσσαλονίκη»

Αναφορικά με τα νέα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, ο υπουργός δήλωσε: «Στη Θεσσαλονίκη η κατάσταση στα ΜΜΜ είναι δύσκολη και δεν τιμά την πόλη. Η πρώτη λύση ήταν να φέρουμε 120, με 130 λεωφορεία από τα ΚΤΕΛ δηλαδή να μεταφέρουμε συγκοινωνιακό έργο σε έναν ιδιώτη και τα αποτελέσματα είναι πλέον απτά.

»Η δεύτερη λύση είναι ένας συνδυασμός και μια συνεργασία με το δήμο Θεσσαλονίκης όπου φέρνει 50 λεωφορεία και τα δίνει δωρεά στον ΟΑΣΘ, συν τα 180 λεωφορεία τα οποία σιγά –σιγά αρχίζουν και κυκλοφορούν στην πόλη έτσι ώστε μέχρι το τέλος του χρόνου στη Θεσσαλονίκη να έχουμε 550 λεωφορεία. Θα έχουμε ανανεώσει μέσα σε χρόνο ρεκόρ το 50% του στόλου όταν είχε να αγοραστεί καινούργιο λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα από το 2009».

Σχετικές αναρτήσεις

Μετάλλαξη Δέλτα: Σε ποιες περιοχές υπάρχουν κρούσματα

ellenharvest

Εκτροχιάστηκε τρενάκι σε λούνα παρκ: Δύο νεκροί και πέντε ακόμα τραυματίες

ellenharvest

Συναγερμός στο Ισραήλ: Εκτοξεύτηκαν ρουκέτες από την Γάζα προς το Τελ Αβίβ

ellenharvest

«Παραλύει» το κέντρο της Αθήνας τη Δευτέρα

ellenharvest

Στην ανακρίτρια η 49χρονη εικαστικός – Τι φώναζε κατά τη μεταγωγή της

ellenharvest

Τι είπε ο φοιτητής που εκσπερμάτισε σε φοιτήτρια του ΑΠΘ

ellenharvest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies