28.4 C
Αθήνα
19/08/2022
Πολιτική

Οι άνθρωποι της διαφήμισης δημιουργούν για το 2021

Πώς θα διαφημίζαμε το 2021 αν ήταν προϊόν; Με αυτή την ιδέα η MullenLowe Athens, μέσω της ενέργειας #adpeoplefor2021 , προσκαλεί τους ανθρώπους της διαφήμισης, είτε εργάζονται σε εταιρίες, είτε είναι ανεξάρτητοι δημιουργοί και ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της διαφήμισης, να προσφέρουν και τη δική τους ιδέα για να διαφημιστεί η χρονιά που έρχεται.

Με το σκεπτικό ότι το 2020 ήταν τόσο κακό που δεν είναι εύκολο να πειστούμε ότι το 2021 θα είναι καλύτερο, η ενέργεια μάς προτρέπει να αναδείξουμε ότι η νέα χρονιά θα είναι μια πραγματικά καλή χρονιά. Με όποιον τρόπο και ό,τι μέσο θέλει ο καθένας, με corporate ή hard sell ύφος, σοβαρά ή με χιούμορ, με ένα video, μια καταχώριση ή ένα απλό social media post.

Στόχος της ενέργειας είναι οι άνθρωποι της διαφήμισης να πάρουν μέρος σε μια «γιορτή» αφιερωμένη στις ιδέες και να καλωσορίσουν με αισιοδοξία το 2021. Μια ωδή στη διαφήμιση για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι οι δημιουργικές ιδέες ομορφαίνουν τον κόσμο μας.

Στο site adpeoplefor2021.gr θα μπορούν όλοι οι συμμετέχοντες να υποβάλουν πολύ εύκολα τις ιδέες τους και να δουν τις ιδέες όλων των δημιουργών.

Όλα τα έργα θα συμπεριληφθούν σε ένα συλλογικό video που θα αποτελεί ένα αισιόδοξο ξεκίνημα για το 2021.

Σχετικές αναρτήσεις

Τρόμος σε πτήση της Ryanair: Η καμπίνα γέμισε καπνούς αμέσως μετά την απογείωση

ellenharvest

Αλλαγή χρόνου και οικογενειακά τραπέζια με νέα μέτρα

ellenharvest

Πασίγνωστο «κουνελάκι» του Playboy αυτοκτόνησε σε ηλικία 33 ετών

ellenharvest

Κορωνοϊός: Τα μέτρα για εργαζόμενους κι επιχειρήσεις

ellenharvest

Διόδια: Πόσους έχουν γυρίσει πίσω οι αστυνομικοί

ellenharvest

Νικ Κύργιος: Η πρώην σύντροφός του σπάει τη σιωπή της για την επίθεση

ellenharvest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies