24.6 C
Αθήνα
08/07/2020
Ο τρόπος ζωής

Συνελήφθη επειδή τηλεφώνησε 24.000 φορές σε υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών

Ένας Ιάπωνας συνταξιούχος συνελήφθη αφού πήρε τηλέφωνο περίπου 24.000 φορές την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού του παρόχου, καταγγέλλοντας ότι η εταιρεία αυτή δεν σεβάστηκε τους όρους του συμβολαίου του σύμφωνα με την αστυνομία και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Ο 71χρονος αυτός τέθηκε υπό κράτηση την προηγούμενη εβδομάδα αφού έπαιρνε περισσότερες από 400 φορές την εβδομάδα τηλέφωνα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας τηλεφωνίας KDDI, επεσήμανε σήμερα εκπρόσωπος της αστυνομίας του Τόκιο, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.

«Ήθελε οι υπάλληλοι στην KDDI να πάνε σπίτι του και να του ζητήσουν συγγνώμη επειδή παραβίασαν τους όρους του συμβολαίου του. Επίσης συχνά έκλεινε το τηλέφωνο αμέσως αφού καλούσε», πρόσθεσε.

Ο 71χρονος συνελήφθη για το αδίκημα της «παρακώλυσης» εμπορικής δραστηριότητας.

Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο συνταξιούχος επιδιδόταν σε αυτή την ενοχλητική δραστηριότητα επί δύο χρόνια και συνολικά έκανε περίπου 24.000 τηλεφωνήματα από δημόσια τηλέφωνα για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του προς την εταιρεία και να προσβάλει τους υπαλλήλους της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών.

Σχετικές αναρτήσεις

Την πιθανότητα σeξουαλικής μετάδοσης του κορωνοϊού εξετάζουν επιστήμονες

ellenharvest

Απόφαση σταθμός για τον ελληνικό γύρο: Τι αλλάζει μέσα στο 2019

ellenharvest

Στους 108 οι νεκροί στη χώρα μας από τον κορωνοϊό

ellenharvest

ΕΦΕΤ: Ανάκληση αποξηραμένων βερίκοκων

ellenharvest

Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος: Προσοχή σε κακόβουλο λογισμικό

ellenharvest

Έκτακτες οδηγίες του ΕΦΕΤ: Προσοχή με τα αυγά ενόψει Πάσχα

ellenharvest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies