19.6 C
Αθήνα
18/10/2021
Υφήλιος

Black Friday και Cyber Monday: Αυτές είναι οι ημερομηνίες

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου αποτελεί την ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο για τα καταστήματα που σημαίνει ότι όσοι καταναλωτές επιθυμούν μπορούν να κάνουν τις αγορές τους με έκπτωση.

H Black Friday ή αλλιώς Μαύρη Παρασκευή, oρίζεται συνήθως την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών (28/11). Έτσι, φέτος η Black Friday θα «πέσει» στις 29 Νοεμβρίου 2019.

Πώς προέκυψε η «Black Friday»

Ξεκίνησε ως συνήθεια στις ΗΠΑ και εξαιτίας της επιτυχίας που γνώρισε, έγινε θεσμός που υιοθέτησαν και άλλες χώρες.

Στις αρχές της δεκαετίας του ’60 τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν βεβαίως χειρόγραφα και τα καταστήματα είχαν δύο χρώματα μελανιού για να καταγράφουν τα στοιχεία.

Με κόκκινο γράφονταν οι ημέρες με αρνητικό ισολογισμό πωλήσεων και με μαύρο οι ημέρες με θετικό απολογισμό.

Καθιερώθηκε λοιπόν η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, εξ’ ου και η ονομασία Black Friday.

H «Black Friday» θα «πέσει» στις 29 Νοεμβρίου 2019

Ο θεσμός τα τελευταία χρόνια έχει εξαπλωθεί σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων σε Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Δανία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία, Φινλανδία, Πολωνία και κάθε χρονιά συμμετέχουν όλο και περισσότεροι λιανέμποροι.

Μετά την Black Friday, η Cyber Monday

Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τρεις ημέρες μετά την Black Friday, έρχεται η Cyber Monday, μια ακόμα ευκαιρία για φθηνές αγορές, που αφορά τις αγορές που γίνονται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.

Φέτος η Cyber Monday πέφτει τη Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2019.

Ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις

Την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι φθινοπωρινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν 15 ημέρες.

Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα εξής:

Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης, που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Σχετικές αναρτήσεις

Η Τουρκία επιμένει: «Η Αθήνα αυξάνει την ένταση»

ellenharvest

Ο αριθμός των κρουσμάτων στη χώρα μας

ellenharvest

Μεγάλη φωτιά στο Παρίσι: Εκκενώθηκε σιδηροδρομικός σταθμός

ellenharvest

Σεισμός 5,1 Ρίχτερ ανάμεσα σε Κάρπαθο‑Ρόδο

ellenharvest

Πύργος: Συνελήφθη 26χρονος για το τροχαίο όπου έχασε τη ζωή του βρέφος

ellenharvest

Τραγωδία: Ο πατέρας ψώνιζε την ώρα που η 6χρονη κόρη έπνιγε τον ενός έτους αδερφό της

ellenharvest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies