15.1 C
Αθήνα
29/03/2024
Επιχείρηση

Τι αγόρασαν κατά 721% περισσότερο οι Έλληνες

Πάνω από 700% η αύξηση πωλήσεων σε απορρυπαντικά, απολυμαντικά και αντιβακτηριακά μαντηλάκια – Στοκ σε μακαρόνια, ρύζι, εβαπορέ από τους καταναλωτές

Ο κορωνοϊός επιδρά και στο λιανεμπόριο τροφίμων. Έρευνα της Nielsen καταγράφει αύξηση πωλήσεων σε βασικές κατηγορίες πάνω από 200%, με άλμα για απορρυπαντικά, αντιβακτηριακά μαντηλάκια και τζελ (πάνω από 700%), καθώς και έντονη ζήτηση σε ρύζι, μακαρόνια, όσπρια και γάλα.

Η ζήτηση παρατηρήθηκε την εβδομάδα πριν την Καθαρή Δευτέρα, όταν δηλαδή εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα (26/2), με τη ζήτηση να κλιμακώνεται μέχρι σήμερα.

Συγκρίνοντας τις συνολικές πωλήσεις της εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20) με την αντίστοιχη περυσινή (04/03/19-10/03/19) η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) αναπτύχθηκε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε αξία, στο +23,9%.

Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης το παρουσίασε, όπως ήταν και αναμενόμενο η Θεσσαλονίκη, με 36,4%, καθώς εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορωνοϊού στη Θεσσαλονίκη, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.

Η μέτρηση της Nielsen καταγράφει σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε αξία σε πέντε κατηγορίες προϊόντων και συγκεκριμένα: υγρά καθαριστικά/απολυμαντικά (αύξηση 721%), μαντηλάκια και αντιβακτηριδιακά (αύξηση 709,3%), αντισηπτικά υγρά (αύξηση 495,5%), σαπούνια (αύξηση 204%) και χλωρίνη (αύξηση 85,5%).

Αντίστοιχα, στα τρόφιμα το πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το αλεύρι που παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων σε αξία 141,9% και ακολουθούν τα ζυμαρικά με αύξηση 140,1%, τα όσπρια με αύξηση 136,4%, το ρύζι με αύξηση 126,2% και το γάλα εβαπορέ με αύξηση 90,7%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τις πιο θετικές τάσεις παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα.

Τα τρόφιμα & ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης διψήφια τάση στο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ), στο +17%.

Σχετικές αναρτήσεις

Επιβάτης έκανε κακόγουστη φάρσα και ανάγκασε το αεροπλάνο να γυρίσει πίσω

ellenharvest

Χαρδαλιάς: Σαρωτικοί έλεγχοι μετά την ανίχνευση της νοτιοαφρικανικής μετάλλαξης

ellenharvest

Επίδομα θέρμανσης: Έως 800 ευρώ θα λάβουν οι δικαιούχοι ‑ Πότε οι πληρωμές

ellenharvest

Κορωνοϊός: Αναβολή των πλέι οφ αποφάσισε η Super League

ellenharvest

Δείτε τη φοβερή «παγκόσμια» κούρσα του Απόστολου Παπαστάμου

ellenharvest

Το φοβερό κόψιμο του Λέοναρντ με το μεσαίο δάχτυλο τρέλανε το ίντερνετ

ellenharvest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies