Δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή του από την Ελλάδα, η Carrefour επιχειρεί μια ακόμη προσπάθεια να κερδίσει έδαφος στην Ελληνική Δημοκρατία. Ο λιανοπωλητής τροφίμων συνήψε συμφωνία με έναν τοπικό συνεργάτη franchise.
Παλιά γνωριμία
Η Carrefour συνεργάστηκε με τη Retail & more, θυγατρική του διανομέα τεχνολογίας TeleUnicom, για την επανέναρξη της μάρκας της στην Ελλάδα. Ακόμη και πριν από το καλοκαίρι, θα ανοίξουν τα πρώτα καταστήματα, πιο συγκεκριμένα στο νησί της Κρήτης. Ο συνεργάτης franchise θα επικεντρωθεί σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα ευκολίας και ως εκ τούτου δεν σχεδιάζει να ανοίξει υπεραγορές.
Για τις επιχειρήσεις, ο λιανοπωλητής χρησιμοποιεί έναν παλιό γνωστό: τον Βασίλη Στασινούλια, ο οποίος ήταν Διευθύνων Σύμβουλος της κοινοπραξίας Carrefour-Marinopoulos μεταξύ 2008 και 2011. Η Carrefour είχε ήδη δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα, αλλά αποφάσισε να εγκαταλείψει τη χώρα το 2012 μετά την κρίση χρέους.
“Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική μονάδα για το λιανικό εμπόριο τροφίμων επειδή η Carrefour ήταν σε μεγάλη ζήτηση στην Ελλάδα”, εξηγεί ο Στασινούλιας. “Η μάρκα και τα προϊόντα της Carrefour είναι γνωστά στους Έλληνες πελάτες” ” επιβεβαιώνει ο Patrick Lasfargues, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τις διεθνείς συνεργασίες της Carrefour. “Η TeleUnicom μας προσφέρει την καλύτερη πλατφόρμα για να εισέλθουμε στην αγορά αυτή γρήγορα και αποτελεσματικά.”